Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 11:34 - Баш на мене ли,бе?
Автор: desilosha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Баш на Коледа, баш на мене... Излизам от паркинга на Лидъл, напазарувала празнично със скромен бюджет лакомства за децата.. и разбира се докато давам на заден подпирам едно Пежо, неправилно паркирано. Отнякъде изкача една жена и твърди, че съм я ударила... Силно се притесних, реши, че ще вика КАТ, съгласих се... но тя прецени, че момента е жизнено важен да ревне на мъжа си по телефона... Чаках,чаках...па си плюх на петите / гумите/...с децата щяхме да ходим на село все пак. Паля колата, забирам челядта, отивам на село и ми изтича всичкия антифриз в гаража. .. Точно след месец двама красиви, млади полицаи звънят на врата, отварям им по рехаво облекло и по гащи / все пак 22.00 ч. е/ и ми връчват призовка. Чувствам се като начален престъпник. Отивам в РПУ-то и инспекторът заявява, че дамата с Пежото е подала жалба срещу мен и ни организира среща. Тя идва със съпруга си, вадят някакви снимки с телефонче, доказателтсва?! Устни?... подхвърлят пред инспектора, че може и да съм била пияна по обед на Бъдни вечер... Съмнението, че съм майка-престъпничка се засилва... Пишат ми акт, отнемат ми и правото да шофирам месец. Търпеливо изчаквам. 2 месеца след ,,инцидента,, Отивам вчера да си взема наказателното постановление, което мога да обжалвам в 7 дневен срок, и о, чудо! -Дайте си книжката- казва полицая от 1- во гише. Зад мен се е наредила дълга колона, съставена само от мъже. ,,Не си я давай!,,- прошепва ми възрастен мъж зад мен, който от дългото чакане нервно гризе ноктите си- Кажи, че си я забравила!,, Подавам лична карта. - Книжката, госпожо!- инспектора ме поглежда гневно. Докато ровичкам в дамската си тигрова чанта за свидетелството ми за шофиране издайнически се изсипват презервативите ми по пода. То случай не се явява за техното ползване, ама знам ли. Опашката внезапно се умълча... ,,Баш на мене ли, бе....!,,- мисля си и гузно се навеждам да събирам резила си.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desilosha
Категория: Туризъм
Прочетен: 111503
Постинги: 43
Коментари: 24
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031