Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2021 22:15 - 4 мъже, 3 деца и няколко кучки, 5 та част
Автор: desilosha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2021 22:30


image 5 Районно Управление Пловдив

По пътя Боян ме гушкаше, като наближихме районното и среща с баща му целия се вкочани.

Пусна ме и се дистанцира от мен.

Повече не го видях.

Посрещна ме Лазаров от Криминална, който ми звъня няколко пъти, също и на заварения ми син Мишо.

Дори му изпрати заплашителен смс с текст ,, Обаждам се от криминална полиция Пловдив. Съветвам те като ти звъня да си вдигнеш телефона за да поговорим.,,

...

Беше по черни  бермудки, черна тениска, татуировка на прасеца и черни джапанки.

Посрещна ме с думите ,,Госпожо, ний работим с трупове!!!

Проследихме ви,  проследихме колата, а детето го обявихме за национално издирване във вторник.

,,А, защо- попитах- нали ви казах, че е с мен. Защо го пускате за издирване?,,

,,Ама вие защо не си вдигате телефона- ме попита другия криминалист.

  • Това престъпление ли е?- попитах, нали ви казах, че като приключа ще върна детето.?

  • Пишете обяснения- каза  свирепо Лазаров- и ако се опитате да го изведете в чужбина против волята му, ще ви пусна и двамата за издирване! И тогава ще сте тук с белезници!

…….


Писах, че сме се разхождали и сме яли сладолед.

Подписах и призовката и на другия ден пак писах същите обяснения.

Казах им, че не знам в какво се опитват да ме обвинят, но съм майка на две деца, да го имат на предвид.

Бащата,  който криминализира случая,  не отглежда дъщеря ни. Тя е изцяло на моя отговорност и издръжка, поради това, че той не си даде името.

Повече не видях детето си.

Писах жалби, пусках сигнали в полицията- нищо!

Справедливост ли?

Ей, затова емигрирахме от тая шибана държава!

За едни важат законите, зз други- кучета ги яли!





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desilosha
Категория: Туризъм
Прочетен: 112023
Постинги: 43
Коментари: 24
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930