Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2015 15:58 - Пътуването е по-хубаво от целта
Автор: desilosha Категория: Туризъм   
Прочетен: 998 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.09.2015 13:02


 ПЪТУВАНЕТО Е ПО-ХУБАВО ОТ ЦЕЛТА


Петък е.

Фейса ми умря в очакване. Теб те няма.
Ти си пуснатия, но непроверен фиш от тотото, непогледнатия билет от лотарията, изненадващия подарък в голямата, опакована кутия с непрозрачна гланцирана хартия и червена панделка.
Сънувам те често.
Честно?
Да.
Постоянно си в Съзнанието ми, което се измъчва и те прави съвършен.
…..
Тривиални дни.
Тривиални нощи.
Тривиален съпруг.

Ден първи, понеделник- същият като ден тридесет и първи, неделя.
Дните се сменят, сезоните се превъртат.
Разлистване, Зреене, Жътва, Влага, Студ, Оголяване.
Само едно е константно.
Непрестанната ЖАЖДА ЗА ЛЮБОВ.
Да обичаш и да бъдеш обичан.
Любовта е Съвършенство.
Инстинктивно всички се стремим към нея.
Докато дишам и мърдам с очите ще я диря. Дори и на 99 години.

Имам приятел, велик творец.
Та той ми каза веднъж нещо, което ме заинтерисува, докато споделяхме вечеря в известен градски ресторант.
,,Ти знаеш ли какво е Очакването?,,
Рекох- ,,Разкажи ми.,,
И той започна.

,, Купих си фиш от тотото. Бе, обикновено наглед действие. Нищо специално- 6 от 49. Пуснах го с надежда. Всеки ден в продължение на една седмица минавах покрай този тотопункт,,
-И?- залюбопитствах аз.
,, -И…тиража, разбира се излезе. Но аз не влизам в тотопункта умишлено. Искам да разбера дали имам късмет или не, но….Ден, два, три. Едвам издържам. Ще се пръсна от любопитство. Но не проверявам числата от фиша. Очакването държи будна моята мисъл и боде като карфица мозъка ми. Върху каквото и да се фокусирам, образът на фиша се появява в мислите ми. Различни конфигурации плуват пред очите ми. Нощем сънувам как пиша фиш след фиш и всичките са печеливши…Изпотен се събуждам няколко сутрини подред. Не издържам. На седмия ден отивам пред тотопункта и отварям с треперещи ръце хартийката. Номерата плуват пред очите ми и от вълнение, не мога да се състредоточа , за да ги проверя. Гледам, взирам се. Главата ми бучи.
Няма нищо. Дори и тройчица. Живот в очакване.
Понякога пътуването е по-хубаво от целта.,,image

Деси Цветанова
fb Desisslava Tcvetanova


Тагове:   копнеж,   пътуване,   тото,   очкване,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desilosha
Категория: Туризъм
Прочетен: 112043
Постинги: 43
Коментари: 24
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930